דירה בכל מחיר-מה הדגשים

בשנים האחרונות, וכתוצאה ממחנק אשראי רבים מאיתנו נעזרים בהלוואות נוספות בכדי למממן את מחיר הדירה.
חשוב לזכור-הגבלת 75 אחוז מימון הגיעה אחרי מחשבה עמוקה האומרת כי כל משפחה חייבת להגיע עם מינימום 25 אחוז הון עצמי. מה שאומר-רוצים דירה ב1,000,000 שקל, תשלמו 250,000 הון עצמי.

 

אם אין לי הון עצמי-מה עושים

 

הכל תלוי בכושר ההשתכרות, זוגות המרוויחים משכורת מכובדת ובעלי וותק מכובד ונאה-לא אמורה להיות בעיה להשלים את ההון דרך הלוואה. כל זאת בתנאי שאינכם עוברים 25 אחוז מגבוה ההכנסות לתש' משכנתא והלוואות שנלקחו לצורך דיור. דבר שכזה עוזר ומועיל למשפחה הרי רכישת דירה זה סוג של השקעה וגם אם אין לנו את ההון עצמי הראשוני לעסקה-במקרים מסויימים שווה להתאמץ מעט ולהשלים את מחיר התמורה לדירה.

 

למה שווה להתאמץ ולרכוש דירה?

פשוט מאוד-מחיי הנדל"ן לא יורדים, ההפך הוא הנכון. שמשקיעים את ההון עצמי שלנו בנדל"ן, אנו לוקחים בחשבון ירידה ביתרת המשכנתא ומנגד, עליה חודשית/שנתית במחיר הנכס. על ידי תכנון נכון, ניתן להמחיש לכל בית אב במדינת ישראל כי בית החלומות שלנו יגיע ובדרך, חייב לדאוג להגדיל את ההון עצמי שלנו על ידי קניית ומכירת הדירה אחת לכמה שנים.

 

כמה שנים מספיק להמתין?

אין תשובה חד משמעית, מי שקנה נכס בשנת 2007-שילש את כספו. מרבית הסימנים מראים כי מחירי המדל"ן רחוקים מלרדת. אולי תגיע בלימת מחירים אך יחד עם זאת-בלימה אומרת כי כל מחירי הנדל"ן נבלמים, האם זה טוב לנו?

מה חשוב בדירה להשקעה?

לכשרוכשים דירה להשקעה, חשוב להבין כי הנכס דומה לעסק שפתחנו ומטרה העיקרית היא ליצור כמה שיותר כסף בתקופה הקצרה ביותר. שילוב נכון של נכס מניב ותכנון משכנתא על ידי יועץ משכנתאות פרטי יקחו אתכם לאפיקי נדל"ן שונים בארץ וגם בחו"ל.

חברת להב שירותים פיננסים-חברת לייעוץ משכנתאות ופיננסים

WhatsApp chat
דילוג לתוכן